FAQ

Du er altid velkommen til at kontakte bestyrelsen på bestyrelse@sbkk.dk, hvis du har nogle spørgsmål til klubben / tilmelding / events / samarbejder mv.

Vi har dog forsøgt at besvare de mest gængse spørgsmål herunder. 


Hvornår afholdes børneholdene? 

Der afholdes ingen specifikke børnehold. Her henviser vi til bison-boulders.com som vi har et tæt samarbejde med. 

Vi afholder én ugentlig klubaften - torsdage kl. 19.00 - 22.00, hvor alle medlemmer, børn som voksne er velkomne til at være med. Vi anbefaler dog at mindre børn (12 og under) deltager i følge med en voksen. 

Dertil afholdes der løbende Familieklatring som afholdes udvalgte lørdage kl. 9.00 - 11.00. Dette annonceres løbende på sociale medier, Facebook og Instagram


Hvad sker der til klubaften? 

Hver torsdag kl. 19.00 - 22.00 afholdes der klubaften. Her mødes vi til en omgang socialt samvær og klatring. 
Vi mødes normalt på 1. salen i Bison Boulders, hvor vi sammen eller hver for sig varmer op. Herefter står den på klatring. Normalt finder man sammen i mindre grupper som klatrer sammen. 
Om man er ny eller erfaren klatrer er ligegyldigt - så er alle velkomne og vi hjælper hinanden :) 


Hvad sker der til Familieklatring? 

Hver lørdag kl. 9.00 - 11.00 afholdes Familieklatring. Det er forbeholdt børn og forældre (børn og voksne skal være medlemmer af klubben). 

De fremmødte er selv ansvarlige for at samle sig eller klatre hver for sig.
Vi anbefaler lidt fælles opvarmning med nogle forskellige børnevenlige lege for at få gang i kroppen. 
Herefter kan man sammen eller hver for sig gå ned og klatre - primært i Børneboulderen, men større børn og deres forældre må gerne klatre på de store vægge. 

Børn har mulighed for at låne klatresko gratis - spørg andre medlemmer / receptionen for adgang til disse. Der er dog et begrænset udvalg af størrelser.
Voksne skal selv medbringe eller leje sko hos Bison Boulders. 


Hvordan bliver jeg medlem?

 Øverst i menuen "Tilmelding" kan du vælge den gruppe du ønsker at gå på (opdelt på baggrund af alder). 


Hvordan opsiger jeg mit medlemsskab?


  1. Du skal logge ind på hjemmesiden øverst til højre. Herefter skal du vælge "Mine tilmeldinger":  
  2. Herefter finder du Tilmeldingsoversigten og trykker på dit tilmeldte hold, hvorefter du vil se en side ala nedenstående. 
    Tryk herefter på den gule knap for at udmelde dig.  
  3. Til sidst skal du lige bekræfte udmeldelsen på den røde knap. Du er også meget velkommen til at lægge en note om hvorfor du udmelder dig - bare så vi ved om vi kan gøre noget bedre fremadrettet :)